nuffnang ads

ads sense

Khamis, 10 Disember 2009

Penantian satu penyeksaan..

On 5 December 2009

Bila kain dah beli. Mesti kita kena buat design /pattern yang kita suka kan..betul tak..

Inilah masa yang dinanti2kan.. Dimana aku tak berani (slash) takut dengan situasi yang sebegini. Atau ertikata yang penuh sopannya adalah FOBIA..

Fobia bila mahu fikirkan akan design yang nak direka. Fobia bila baju yang dibuat tak jadi. Fobia bila masa memakainya aku akan kelihatan tak ayu..tak cantik..dan kelihatan semakin selebet(selekeh)

 
Haishhh..kenapa laa tetiba muncul pulak perasaan yang paling aku benci nie... perasaan apa lagi kalau tak perasaan T.A.K.U.T (fullstop)

Okay, hari tuh aku dah janji dengan jasmina (ana) nak ke her favourite taylor. Before ke destinasi yang ingin dituju, kami singgah dulu ke KAMDAR untuk membeli linning for my baju and kain. Okay dapat color yang PERFECT for my baju. Terus ke destinasi yang ingin ditujui.

Opss..before that, din (ana's hubby) and din's cousin (opss sorry tak ingat nama..but just ignore this character kay..hehehe) ikut sama...Sesampai je ke destinasi yang ingin ditujui (of coz ke tempat ana's favourite tailor).

Aku biarkan ana dan cousin din settlekan kat tailor tuh dulu. Then it's my turn.. *tarik nafas panjang-panjang...(fuhhhhhh)

Aku keluarkan a few types of my favourite design. Okay nie aku mahu share ngan korang.. My favourite design..



 

So the tailor telah design baju kurung mengikut kesesuaian badan aku. Dia ada la ambik skit-skit design yang telah aku tunjukkan. Nie yang aku panic tetiba...takut pun ada.. Doakan banyak-banyak kat aku kay...harap semuanya berjalan ngan lancar nanti. Harap semua yang aku rancangkan berjalan dengan sempurna..

nota kecil : hari nie kena ambik extra kain dari tailor untuk buat selendang. Time tuh terlupa, may be perasaan panic nie talah menguasai diri aku dengan sepenuhnya...

Tiada ulasan:

nuffnang