nuffnang ads

ads sense

Isnin, 11 Januari 2010

Kami sedang berperang demi negara...

Kami(hypertune crew's) sentiasa sibuk. Tak kira masa, kalau lepas kol 6.00ptg sanggup stay-back demi kerja.. Waa kerja kami perlukan tumpuan penuh 100%.. Kalau tak sure perasaan benggang akan melanda...

 Begini la hidup kami bila berkerja... Kalau tak percaya..



Sibuk kan kami...Yaa.. Kami memang sentiasa sibuk melayan diri tapi bermain game Sudden Attack...setelah selesainya kerja laa... Yang dibawah nie merupakan OTAI Sudden Attack...Tengok dengan penuh concentrate tuh...

 
 Sehingga paparazzi datang pun dia masih tak perasan...hehehe..habis la sure kena la aku pas nie.. Tak pa bos pun dah tahu hobi kami apa...Cuma aku benggang dengan diaorang..Sebab aku tak bleh nak join berperang sebab aku tak pakai windows. Aku cuma guna Mac..Wahhhhh benggang..


Tiada ulasan:

nuffnang