nuffnang ads

ads sense

Khamis, 11 Mac 2010

10 March 2010
Aku tak punya cerita yang menarik. Cuma aku mau kongsi yang kini aku punya teman baru. Teman yang dapat menerangi hidup aku kelak. Teman yang boleh memberi tunjuk ajar kepada aku. Teman dimana akan menemani aku mengarang cerita-cerita disini nanti. Teman dimana akan menemani aku semasa memandu. Okay, pasti korang dah boleh agak kan siapa teman baru aku nie..

Sapa lagi. Nah, aku perkenalkan minah si hitam manis... Yea..berikan tepukan pada minah si hitam manis... Design aku tetap memilih seakan sama ngan cik timah kelabu. Nie tujuan supaya aku tak akan melupakannya..Cheh ayat..Kini cik timah sudah selamat aku tinggalkanny di dalam almari baju aku bersama-sama sahabatnya yang lain...


Kak chik baru sampai nie. Sekarang aku dah nak mulakan kerja design cupcake. Jap lagi aku sambung balik kay...

*Tiga jam kemudian..

Yeaa...aku dan kak cik dengan jayanya telah siapkan design-design for cupcake. Nah, aku ada gambar mahu kongsi sama kamu. Sorry la kalau quality gambar agak tidak memuaskan. Aku tengah tunggu duit cukup baru bleh belikan camera baru.


Owhh..ada berita hangat yang mau diceritakan. Tapi tunggu jela keputusan dari papa this Thurday. Then baru leh kongsi..

nota kecil : semalam aku bincang ngan Mr. Y. Masa gathering ari tu semua orang sibuk plan for next year trip mau ke vietnam. Wow macam best kan.. Aku cakap why not kami dua ke sana for our pre-honeymoon.. Waa bleh naik beca..So romantik kan..hahaha...Tau apa yang Mr. Y cakap..Tak pa laa awak je la yang pergi..Bukan best pun vietnam..Hampeh tol...Hello kat sana ada spring roll kay. Fresh gitu...Bleh minum vietnamese mint tea lagi..

Tiada ulasan:

nuffnang