nuffnang ads

ads sense

Jumaat, 12 Mac 2010

Keadaan tak boleh nak kawal..

Keletihan masih terasa sampai pagi nie...

Semalam, lepas kerja terus ke One Utama.  Mau menyertai marathon shopping untuk Hari KadJ /JCard day. It's only for member's.

Crow memang happening gile-gile. Ye la dari luar perkarangan One Utama. dah bleh tengok bertapa banyaknya kereta-kereta. Bila masuk kat dalam bangunan One Utama (Old Wing) dah terasa macam kat pasar tani pun ada jugak. Sana sini kedengaran promoter2 memberi tawaran yang hebat. Tak tahu nak mulakan dari department mana.

First time bawak Mr. Y masuk dunia aku. Dunia dimana akan aku pergi ke sales/warehouse untuk memiliki barang-barang secara murah. Dia agak teruja jugak la. Haa baru nak tau kaa selama nie mana Cik T dia beli barang-barang.

Aku bagi peluang kat Mr. Y untuk carik barangan dia. Tapi bila pergi ke arah kaunter. Kelihatan para pelanggan terlalu ramai. Mr. Y agak kecewa sebab hasrat dia nak membeli barangan dia terbantut ditengah jalan. "Tak pa sayang. Mungkin Awal tahun depan akan ada lagi.Sempat ko nak beli barang." 

Namun aku dapat miliki bantal tidor (buy 1 free 1) dan 1 set cadar (AKEMI Queen size + fitted) RM47.00. Bukan tak da duit nak shopping. cuma kami terpaksa mengejar masa. Aku ada hal plak nak ke rumah kak chik plak lepas tuh.

Memang agak kecewa jugak la.Sebab JCard day nie Once a year. Kalau tak salah aku la.. *Emo



Glee - Don't Stop Believe
Uploaded by Bugabookas. - Full seasons and entire episodes online.

nota kecil : masih terngiang-ngiang lagi soundtrack dari Rancangan Glee.. One of my favourite Don't stop believe

Tiada ulasan:

nuffnang