nuffnang ads

ads sense

Selasa, 11 Mei 2010

poo2 / shee2

Lokasi (Di dapur rumah kak su)

Pada waktu malam, semasa aku khusyuk menunggu Mr. Y (tunggu nak pie dating laa apa lagi). Aku telah di sergah oleh nor ain zahara.

Ain : Mak uda, i want to go to toilet. (dengan nada tak tahan sangat-sangat)
Aku : Haa, why? you want to poo poo..
Ain : Yea..

Aku dengan gelabahnya terus membuka seluar nor ain..

Aku : Faster..faster go poo poo...
Ain : Mak uda, it's not poo poo ok. It's call passing urine..

Aku dengan terkedu + tergamam + terpaksa menerima hakikat dimana aku telah di-sound/diajar oleh budak umur 4tahun...

Kat belakang kedengaran suara yang kuat gelakkan aku (sapa lagi kalau bukan kak su)..Haa tuh la mak uda tak tau...bukan poo poo laa, it's passing urine laa..

Habis sejak kecik-kecik lagi aku diajar cara penggunaan bahasa macam tuh, if i want to go to toilet just said " teacher i want to shee shee/ poo poo (kalau mau buang air besau laa)". (mau cover malu lagi kah)

nota kecil : lepas nie aku dah kena start pegang kamus bila mau cakap ngan nor ain..

Tiada ulasan:

nuffnang