nuffnang ads

ads sense

Khamis, 25 November 2010

Kurang Kasih Sayang???

Biar lah entry nie berbau seperti orang tengah berada dikemuncak perasan..Namun aku mahu kongsi jugak, bertapa aku rasa bertuah punya anak buah seperti NOR AIN ZAHARA...

Dari Kiri : Nor Ain, Alya Sabrina (sapa tak kenal kan)

Nor Ain


nor ain si mata sepet...

Biar pun selalu atau boleh dikatakan tiap hari diakan bandingkan aku dengan adik aku. Fine, dia sayang pada adik aku bila adik aku jejak kaki kat rumah Kak Su. And berpalih tadah kasih sayangnya untuk aku, dan diberinya pada adik aku. Namun, buat pertama kalinya (ehh tak, dah dua kali) dia puji aku bagaikan setinggi Gunung Everest sanjungan dia pada aku...Terasa amatlah bermakna dalah hidup aku nie.

Yang pertama.. 
Wow mak uda, you smell so nice..  (Peluk aku pada waktu pagi, dah masa tuh aku belum lagi mandi)

Nie laa, padahnya bila terpaksa merangut kasih sayang dari adik aku dimana setiap malam aku harus tonyoh lotion pada seluruh badan. Dan kini seluruh badanku selembut sutera... Tapi, yang sering mengambil kesempatan kat aku adalah cik laila (adik kepada nor ain). Dan selepas aku tonyoh lotion satu badan aku, kemudian datang la satu lembaga kecik datang ke arahku sambil menghulur lotion baby lotion berwarna unggu menandakan "It's my turn mak uda..You got it..."


Yang Kedua
Mak Uda, you look so beautiful. Your hair so long like rapunzel. (Sambil menghulur buku kat aku menunjukkan muka rapunzel ke arah aku)

Rapunzel, Gadis yang dikatakan cantik seperti aku...


Sama kat mana heh???

Yang ini, aku masih ragu-ragu sedangkan rambut adik aku lagi cantik dari aku n more longer than me..Tapi kenapa?? dan apakah motifnya ini...Adakah dia cuba untuk mengatakan yang aku perlu buat extension rambut supaya rambut aku lebih panjang supaya dia boleh memanjat seperti prince champ datang selamatkannya atau...

Oh, mungkin yaa rambut aku lebih menawan selepas menggunakan shampoo.. (Sorry aku nie jenis tukar-tukar shampoo dan jangan tanya aku apa-apa tentang shampoo..yang penting ada shampoo dan conditioner..itu sahaja).

Tapi, aku rasa teramatlah berbangga dan moga-moga kasih sayang nor ain pada adik aku akan beralih ke aku..Tamak kan..Ahhh, aku pasti ramai family aku seperti aku jugak, menanti setiap kepujian dari nor ain. Dan menantikan dia sampaikan one words that is "I LOVE YOU (name of the person)...sambil peluk dan cuim menandakan bertapa dia sayang pada orang tuh". Lagipun Budak kecik tak pandai menipu kan... Nor ain... ohh Norain...

nota kecil : Farah, jangan jeles okay, sayang ain pada farah akan kak nana sikit-sikit kikiskan..muahahahaha, biarpun tak bleh kan..

Tiada ulasan:

nuffnang