nuffnang ads

ads sense

Isnin, 30 Mei 2011

At last...My wedding Album dah sampai...

Akhirnya, benda yang dinanti-nantikan tiba di rumah my parent's dengan selamatnya. Yup, my wedding photo album dah sampai last week. Penat, sangat nak tunggu dan menjawap pelbagai soalan dari my family member (hehehe...)

Last friday, papa told me that he had receive the album from my photographer. He's happy with it. mana taknya dalam album tuh ada gambar my daddy (biarpun aku tak tengok lagi. Base on his story laa..). Cuma dia tanya, awat tak dpt album yang kulit keras.. Aku cakap those album memang ambik masa yang lama (sedangkan my photographer dok tunggu bout my decision which type of album yg aku nak..). I asked him, awat tak bawak ja album tuh mai KL. Aku pun nak jugak tengok muka comey nie kan (haippp puji diri plak)

Tau apa my dad cakap...Alah nanti balik kedah jaa laa tengok..Tak payah laa ambik, bukan hang pandai simpan pun that album...Aisheymen..that's my daddy, dia nie jenis suka simpan gambaq...Pantang jaa tengok anak-anak ambik / took away the album dari dia...Sure dia akan carik and ask about it...

Tengok laa, went my youngest sister nak mai kl, aku cuba mintak dia copy the cd and bring it along with her...Insyallah, aku akan publish the photo's kat sini...Kan, dah basi rasanya bout my wedding story...Hhehehe...

Tiada ulasan:

nuffnang