nuffnang ads

ads sense

Rabu, 25 Mei 2011

Welcome to Little tiny junior...

Okay fine,aku bersalah sebab dah lama tak update this blog..Terasa berbau macam PEKASAM je blog aku kan..Hehehe

Actually aku sengaja ja nak sepikan diri from blogging. It's because aku kini punya syndrom MALAS...Sejak bila ek??? Since 4months ago, Since there's new nana / Mr. Y junior wujud dalam my little tummy???

Apa???? A junior??? (Gila dramatik bunyinya kan)...

Yup, Aku kini sudah 15weeks 5days pregnant.. Alhamdulilah rezeki allah s.w.t.. Aku tau, aku bunting pelamin...

Kenapa baru nak announce sekarang? Bukan aku tak nak bagitau, but for me biar la this little comey berada dalam keadaan selamat. Lagipun My mom ada pesan, kalau boleh don't ever tell people about our pregnancy..Biar dah keluar baru canang kat satu dunia....Bukan apa, Takut nanti this little COMEY kecik hati...Tapi sapa yang add aku kat Facebook, they all tahu laa bout my pregnancy nie (tak salah last month...)...

Pada mulanya macam nak gelak pun ada bila dengar my mom cakap cam tuh, but bila aku cakap-cakap ngan my friends bangsa lain. Mereka pun percaya akan benda yang sama.

Anyway aku, later aku citer bout my experience bout my first time bila dapat tau aku akan bergelar MAMA... By the way doakan yang terbaik untuk aku kay...

nota kecil : ayoo, benda kawin pun tak citer lagi, nie plak ada good news...Huiyoo..Sabar kay...Need more time buangkan mood MALAS nie... 

Tiada ulasan:

nuffnang