nuffnang ads

ads sense

Selasa, 3 Mei 2011

What can i said??

Dalam bulan lepas sehingga bulan nie...Aku agak stress..Jiwa raga aku jugak stress...Bukan stress pasal kehidupan aku...Aku agak happy dengan dunia dimana aku bergelar seorang isteri kepada sang suami... Tapi aku stress dimana, aku perlu berdepan dengan pelbagai jenis cabaran dan dugaan didalam dunia pekerjaan...

Aku stress dimana aku perlu siapkan satu design untuk client nie. Pada mulanya, diaorang cerita diaorg ada concept dan aku hanya perlu ikut je..Mudah kan...Memang mudah...Tapi bila dah siap..Haiyaa....lain plan ceritanya.. Dari satu design ke satu design telah aku perkotakan...Tapi kini sudah bertukar menjadi kepada empat design..Kesemuanya telah direject dengan masak-masaknya..

Pada mulanya, tempoh yang diberikan cuma 3hari (giler kan....ada tak designer nak ambik dalam tempoh yang singkat cam nie...Aku je yang gila kan...) Dari tempoh tiga hari mereka telah melanjutkan sehingga sebulan beb...

Buat pertama kali,aku tak pernah rasa dimana aku mengambil masa selama sebulan untuk siapkan satu design...Bila ditanya "when was your exact dateline"... Jawapannya tomorrow..Hukk...tapi dah masuk sebulan nie...

Pendek kan cerita, design kini mereka dah approve (my idea jugak kan...) but color of bakground tak boleh nak decide lagi.. Which color yang mereka suka...Boleh dikira ke-enam2 warna yang diperolehinya mereka gemari...

Ambik kau, aku hanya perlu tunggu sehingga mereka confirmkan je...Lagi sebulan? dua bulan aku pun tak sure..Huk..huk nasib aku kan...

Oh ya, dalam sedih-sedih nie, insyallah there's new entry bout the happiest moment...Nanti laa cerita..perlu buat surprise nie kan...hehehehe

Tiada ulasan:

nuffnang