nuffnang ads

ads sense

Selasa, 15 November 2011

Pentingnya kuah pada nasik

Pepatah baru aku reka nie. Yelah, memang kuah / gulai penting bagi menaikkan selera makan. Tup..tup kalau gulai kari ikan atau gulai ikan masin..Wow, naik nafsu makan terus tuh... Kalau takat makan nasik ngan kicap. Naik selera makan kita dak??

Haa sebenarnya pepatah tadi tuh ada kena mengena ngan diri aku dan kerja..Wahh ayat... Citer dia macam nie, Last saturday, as usual aku online facebook. Suddenly one of my colleague msg me kat facebook.. Wahh, terkejut aku dibuatnya. Ye lah sebelum nie mana ada budak office main msg2 ngan aku (Mungkin aku garang dan sombung kot..huhuhu)..

Guess what? Apa yang aku terkejut akan conversation between aku dengan collugue aku.. Hahaha, one of my client dah rindu akan artwork aku.. Aduhh mau mati pengsan aku dibuatnya... Ntah la mungkin bagi korang "eleh tuh pun nak kecoh ke. Biasa ja nuthin special bout that".. Tapi bagi aku, memang lain.. Sebab sebelum nie aku rasa diri tak dihargai. Kerja teruk-teruk untuk hasilkan artwork yang perfect. Tapi alih-alih tak dihargai macam tuh je.

Tapi orang cakap, kalau seseorang tuh tak dak. Baru lah ramai orang akan hargai. Betul tak?? So, that's it.. Kali nie baru aku terasa diri dihargai..Hahahahahha

Hahahahha, giler aku rasa hasil kerja aku biasa ja.. Tapi mungkin there's something yang depa dapat nilaikan kot.. Hahahahah, wahhh tetiba naik malu plak dibuatnya...Sat nak sembunyi bawah katil adam hadhri laaa...

Korang mesti ingat aku nie syok sendiri kan..Elehh, ye la tuh. Kalau betul tunjukkan la bukti? Nah bawah nie msg dimana aku chat ngan collegue aku..  Tadaa..sila baca dibawah okay...

2 ulasan:

Munn Jaafar berkata...

heee...ada yg rindu =)

*pssstt...bleh la demand pasni..hhaaha

NanAFarhanA berkata...

hahahaha...kalau blh demand...dah lama saya demand...tapi..huhuhuhu. neway thanks sebab ikut blog saya...

nuffnang