nuffnang ads

ads sense

Khamis, 16 Ogos 2012

2hari lagi...

2 hari lagi usia aku akan genap 30tahun. Oh my, nie merupakan my first moment sambut birthday dalam bulan posa. Dan the best part lepas je birthday aku, kita umat2 islam akan sambut hari raya..

Mak aihh, ko tahu kan cam mana perasaan bila 2hari aku akan sambut dengan perasaan HAPPY.. HAPPY..

So tahun nie, paling best skali bila EN. Y tetiba bagi present (advance birtday gift gitu) yang aku nak sangat2 (biarpun nak benda lain tapi disebabkan ikut budget dia..kena aa terima gak..nanti aku cerita). dan dia cakap nak celebrate kat somewhere time birthday aku nanti..Hopefully tertunai ekk..

Tahun lepas dia ada bagi gak hadiah tapi yang ado tetiba boleh plak main tukar2..Cis..mana taknya last year cakap nak hadiahkan phone Galaxy S2 kat aku tapi lain plak citer bila tengok S2 macam best bleh plak main tukar2 ngan phone lama dia..Bengkek je.. Tapi lain laa ngan tahun nie..Bila aku tetiba cakap tak nak tukar ke hadiah tahun nie plak ngan S2?.. Terus dia gelak besar..

Di kesempatan nie aku nak wish kat korang2 (ehh ada ke yang baca blog aku nie?) SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI. Moga aidilfitri tahun nie diberkati olehNYA.


1 ulasan:

Aty Fared berkata...

hepi besday in advance dear..same ar umur kite..tapi saye mude bulan..heheh..[nak gak]

nuffnang