nuffnang ads

ads sense

Isnin, 3 Disember 2012

HAPPY 1ST BIRTHDAY ADAM HADHRI...

Rasanya entry nie dh sebulan berhabuk dok dalam draft nie.. now dah masuk bulan december baru nak publish.. ahh tak pa nak jugak publish coz aku nak biarkan ia jadi kenangan...

3rd November adalah hari keramat bagi aku dan En. Y dimana tarikh tersebut adam dilahirkan. Masih terkenang lagi detik2 nak lahirkan adam.. Menakjubkan dan bersyukur sangat2 pada Maha ESA.. Kini menjelang 3rd November 2012 genaplah usia setahun anak teruna kami. Alhamdulilah



Sambutan tak semeriah mana pun. Tak de baloon, tak da clown, tak da candy buffet. Sambutan hanya la dengan family terdekat.. Yup, hanya my parents, farah and his husband (alif), aku dan En. Y je.. Simple kan..

Bukannya tak nak buat party untuk adam tapi bagi kami Adam bukannya tahu pun apa tuh birthday... Bagi kami jadi la ada kek yang comel sekadar syarat untuk kenangan adam nanti...

Kami hanya order pizza dan malam tuh jugak aku dan en. y pergi cari small kek.. Memang kalau orang tengok kek adam mesti terkejut.. Memang mama ngan abah adam betul2 make sure it's just a small party... bila dah kata small party seharusnya kek pun kena small laa..





This is the cake... Sesuai untuk adam kan...

Mama yang paling excited.. Tengok macam mana reaksi adam..


So apa yang adam dapat for his 1st birthday? 
Yang tuh insya allah aku akan story mory on the next entry..

Tiada ulasan:

nuffnang