nuffnang ads

ads sense

Selasa, 11 Mac 2014

my life

Dah lama kan aku tak update blog nie.. Bukan sebab malas, tapi disebabkan sibuk dengan benda alah ini..




Yup, now biarpun begelar SAHM but still masih lagi terasa diri nie berkerja di office..  beza cuma anak ada depan mata..

terasa happy gak bila kita boleh tengok anak 247. tapi kekadang terasa gak stressful bila skrg nie adam dah ada his own tentrum dan si aryan plak every hour nak nyusu badan.

itu lah cabaran aku bila berkerja di rumah. tapi the best moment was aku dapat masak every day dekat en y.

bukan dulu tak pernah masak, ada. cuma berbeza sikit dimana sekarang aku ada extra time boleh masak.

compare time dulu nak balik masak sure tak sempat. masak cuma weekend je.. now suami balik sure nak makan kat rumah. bangga juga bila suami makan masakkan kita. tak perlu minta kata sedap or not. hanya tengok brp kali tambah dah tau sedap ke tak... muahaha perasan siot...


insyallah aku akan cuba untuk update pelbagai cerita. 



nie sebahagian sajian tengah hari dan petang.

Tiada ulasan:

nuffnang